هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

هدیه آسمونی الی و علیرضا

نظرات (5)

مامان درسا
21 آذر 90 11:37
الهي خاله فداي اون لبخند قشنگت زير او كلاه نازت بشه. پليور مردونه ات منو كشته عزيز دلم . منو بگيريد كه ضعف كردم عزييييييييييييييييزم.
شکوفه
24 آذر 90 23:58
سلام الان یادم اومد شمارو خیلی وقته ازتون خبر ندارم ماشالا به هوراد جون چقد اقا شده ادم باورش نمیشه این یک سال و اندی چه زود گذشت اصلا قابل هضم نیست یک وقتایی تازه پیداتون کردم تو وبلاگ نیکا لینکتون میکنم تو هم دوست داشتی لینکمون کن خیلی ببوسش از طرف من
مامان درسا
27 آذر 90 14:29
هوراد جونم تو مسابقه ني ني وبلاگ شركت كردم . شعرم رو بخون اسم تو رو هم توش آوردم . كدم 157 بهم رأي بده خب !! بووووووس
مامان آوا
9 دی 90 0:40
من یاد کارتن من و کلاهم افتادم الهی فدای اون صورت نازت بشم عزیزم
شکوفه
20 دی 90 0:58
خیلی قشنگه عکسات هوراد خوشتیپ منتظر کارهای جدیدی که یاد گرفتی هستم ها