هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

هدیه آسمونی الی و علیرضا

فقط براي تو پسرم..... فقط براي تو مادرم....

1392/3/19 0:42
نویسنده : الهام
1,598 بازدید
اشتراک گذاری

 براي تو پسرم مي نويسم:

 به تو مي فهمانم كه دوستت دارم و او به من مي فهماند كه دوستم دارد.

 

 هر وقت به من احتياج داري به تو مي رسم گويي كاري مهمتر از اين ندارم.

 

به تو كمك مي كنم كه كشمكش هايت را با پدرت حل و فصل كني.

 

دوست دارم كارهايي بيش از آنچه وظيفه مادري ام است در حق تو انجام دهم تا بداني كه به تو عشق مي ورزم.

 

وقتي بزرگ شدي و از خانه ام رفتي همچنان در قلبم خانه داري و هميشه همان پسر كوچولوي محبوب من هستي.

 

هيچ فرصتي را در اين كه مادري خوب باشم و بخوبي مادري كنم از دست نمي دهم.

 

 براي تو مادرم مي نويسم:

تصوير مورد علاقه من از مادرم هر كجا كه مي روم و هر جا كه باشم همواره با من است.

 

 مادرم را بي اندازه دوست دارم و فهرستي بلند از آنچه بايد انجام دهم تهيه كرده ام كه تصميم دارم مورد به مورد برايش انجام دهم.

 

 سعي دارم تا براي او آنچه را كه او برايم انجام داده را انجام دهم و هرقت به من نياز دارد در كنارش باشم.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان درسا
21 شهریور 92 19:55
سلام عزیزم چقد دلم میخواد از نزدیک ببینمت . واقعاً که جفت قیافه هاتون رو مخلوط داره . خیلی ناز شدی گلم. بووووووووس