هورادهوراد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

هدیه آسمونی الی و علیرضا

با 12 روز تاخیر پسرم تولدت مبارک

1391/6/19 0:10
نویسنده : الهام
2,089 بازدید
اشتراک گذاری

 30 مرداد 91 پسر کوچولوی من وارد 3ومین سال زندگیش شد .

روز سوم شهریور 91 در تولد کفشدوزکی با حضور 20 تا از دوستای خوبمون در پلی هوس شرکت کردیم و خیلی بهمون خوش گذشت ضمنا گیفت های خوشگی از درینا جون ملودی جون سپهر جون سامیار جون امیر عباس جون  لیلی جون و روژان جون گرفتیم که از همه دوستای خوبم تشکر می کنم .

 

 

چند تا از عکس از بازی هر روز  هوراد در پارک

سرسره تونلی رو برعکس می شینه و میاد پایین

اینم آخر بازی دو ساعته که خسته میشه و آبمیوه می خوره

یه عکس از ماشین بازی

نهار رفته بودیم فرحزاد . به هوای نوشابه یه لحظه نشسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هوراد
16 شهریور 91 8:49
سلام آقا هوراد تولدتون مبارک باشه مرد خوش تیپ شما یک روز از پسر من بزرگتر هستید انشالله همیشه در کنار خانواده و دوستان شاد باشید
مادر
28 شهریور 91 14:02
سلام
من مادر ارمان هستم .اول از همه تولد پسرتون را تبریک میگم.
یک درخواست داشتم.ممنون میشم اگه جوابم را بدین.
میخواستم در مورد مهد پازل نظرتون را بدونم.آیا خوب بوده و همه چیز راضی کننده بوده یا نه؟هزینه اش چقدر هستش و کلا هر توضیحی که لازم هست بهم بدین چون من دنبال مهد در حوالی ونک هستم.
ممنون اگه سریهتر جوابم را بدین





سلام ممنون مرسی. عزیزم مهد شلوغی بود برای هوراد که 20 ماهش بود 12 نفر بودند که توی یه اتاق نگهداری می شدند با یه مربی .همه چیزش خیلی معمولی بود . ضمن اینکه وسایل بازیش فقط تو حیاط بود که عملا تو گرما و سرما نمی شد استفاده کرد .هوراد روزهای اول خیلی دوست داشت ولی بهو دیگه از بغل من حتی پایین نمی اومد کلا سیستمشون این طوریه که میگن حتی گریه کرد تو بذارش و برو تا عادت کنه که من اصلا قبول ندارم الان یه مهد پیدا کردم می گن تا هر وقت عادت نکرده بیا کنارش بمون . هزینه اش 300 بود . بازم پیشنهاد می کنم خودت از نزدیک ببینی چون در انتخاب مهد سن کودک و خلق و خوی او می تونه مهم باشه. شاید کوچولوی شما از روز اول بمونه و اصلا گریه نکنه.